نفرات برتر مسابقات کوراش خراسان رضوی در تربت‌جام

نفرات برتر کوراش در مسابقات استانی با حدود  ۱۰۰ کوراش کار در قالب ۱۲ تیم از شهرستان‌های مختلف استان خراسان رضوی برگزار شد و نفرات برتر هر وزن مشخص شدند .

این مسابقات که طی یک روز در سالن ورزشی وحدت تربت‌جام برگزار شد در بخش تیمی شهرستان تربت‌جام با ۸۴ امتیاز مقام اول و تیم‌های مشهد با ۶۲ امتیاز و چناران با ۴۷ امتیاز مقام‌های دوم و سوم را کسب نمودند .

اما در دسته‌بندی این مسابقات در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد برخوردار از مشهد، ابوالفضل رنجبر از چناران و محمد شفیع نادر از تربت‌جام به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

همچنین در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز امیر یارمحمدی از تربت‌جام، سهیل رنجبر از باخرز و محمدرضا پهلوان از تربت‌جام حائز مقام‌های برتر شدند.

در وزن ۷۳ کیلوگرم نیز محمد ولی‌پور از چناران، حسن یوسفی از تربت‌جام و امیرحسین نورمحمدی از تربت‌جام و در وزن ۸۱ کیلوگرم علی یوسفی از تربت‌جام، بهمن واحدی از چناران و حامد قرایی از تربت‌جام به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

و در وزن ۹۰ کیلوگرم عادل آزموده از مشهد، رضا قانعی از فاروج و فرامرز پهلوان از تربت‌جام و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم علی مولایی از چناران، مصیبت براتی از تربت‌جام و رضا داوری از مشهد و در وزن بالای ۱۰۰ کیلوگرم نیز سجاد ابراهیم‌زاده از مشهد، احمد طغانی از تایباد و محمد امین چراغ از مشهد، توانستند مقاوم‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

لازم به ذکر است که نفرات اول و دوم این مسابقات به اردوی تیم ملی کوراش کشور دعوت خواهند شد .

مطالعه این مطلب نیز پیشنهاد می‌شود  قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کوراش کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *