قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کوراش کشور

چهاردهمین مسابقات کوراش قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در زاهدان و طی روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور در قالب ۲۱ تیم از ۲۰ استان کشور به میزبانی سالن شهید فهمیده در شهر زاهدان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مهندس محمد روحانی کرمانی، رئیس انجمن کوراش استان خراسان رضوی گفت : در این دوره از مسابقات تیم خراسان رضوی با کسب ۳ مدال طلا در وزن ۹۰، ۱۰۰ و بالای ۱۰۰ کیلوگرم به مقام نخست دست یافت ، خراسان شمالی به مقام دوم رسید و سیستان و بلوچستان در رده سوم ایستاد .

وی در ادامه افزود : آقایان امید تیزتک، مسعود قوی بازو و علیرضا نیک سرشت مقام اول را کسب نمودند ، آقایان علی زحمتکش و حسن گروهی به ترتیب به مقامهای دوم و سوم دست یافتند و مقرر شد تا نفرات برتر این دوره از مسابقات  ، خرداد ماه سال جاری در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران شرکت نمایند.

لازم به توضیح است که تیم کوراش استان خراسان رضوی با حمایت معنوی و مادی گروه تولیدی نوبافت شادیلون در چهاردهمین مسابقات کوراش قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی شرکت نمود و با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد.

 

 

مطالعه این مطلب نیز پیشنهاد می‌شود  دعوت بانوی ورزشکار تایبادی به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *