نیشابور در آستانه حذف از لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور

دختران نیشابوری به دلیل حمایت نشدن از طرف سرمایه گذار در آستانه حذف از مسابقات لیگ برتر بانوان کشور هستند.

 

مربی تیم بسکتبال دختران نیشابور گفت: همه سعی ما معطوف به حفظ تیم بسکتبال دختران نیشابور در لیگ برتر است اما این تیم حال و روز خوشی ندارد و با وجود پیگیری‌ های انجام شده هیچ سرمایه‌ گذاری برای حمایت از این تیم در مسابقات لیگ برتر بانوان کشور، اعلام آمادگی نکرده است.

ربابه محمودی افزود: در این خصوص رایزنی‌ های بسیاری با مسئولان شهرک صنعتی نیشابور داشته‌ ایم و حتی آقای رستمی، نماینده مردم نیشابور در مجلس قول مساعد برای پیگیری این موضوع داده‌ است اما هنوز نتیجه‌ ای حاصل نشده است.

وی تصریح کرد: اگر نتوانیم سرمایه‌ گذار و حامی برای این تیم بسکتبال پیدا کنیم، تیم از لیگ برتر بانوان کشور حذف خواهد شد.

محمودی یادآور شد: دختران بسکتبالیست نیشابوری پارسال در قالب تیم بینالود خودرو نیشابور با حمایت و سرمایه‌ گذاری امیر نیکجو، رئیس هیات بسکتبال این شهرستان در رقابت‌ های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور شرکت کردند و با میانگین سنی زیر ۲۰ سال جوان‌ ترین تیمِ لیگ برتر بسکتبال بانوان بودند و موفقیت های زیادی کسب کردند و جزو هشت تیم برتر به مرحله پلی‌ آف مسابقات راه پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات سال گذشته دختران نیشابوری با شرکت در ۱۲ مسابقه درخشش فوق‌ العاده‌ای داشتند و تنها دو مسابقه را به تیم‌ های ذوب آهن اصفهان و نفت آبادان واگذار کردند و در سایر مسابقات پیروز میدان بودند.

مطالعه این مطلب نیز پیشنهاد می‌شود  خراسان رضوی قهرمان مسابقات کاراته بانوان کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *